Contact us
All articles /

Мені не прийшов квиток

Лист із маршрутною квитанцією (квитком) надсилає продавець протягом трьох годин на пошту, яку ви вказали під час бронювання.

Якщо на пошті листа немає, перевірте папку «Спам» у своїй поштовій скриньці – часто загублені листи опиняються саме там.

У «Спамі» немає

Якщо в «Спамі» пусто і вже минуло три години з моменту купівлі, можливо, в адресу пошти закралася помилка. Щоб отримати квиток, напишіть або зателефонуйте продавцеві, у якого ви його оформляли. Він надішле квиток на вірну пошту.

How to contact the ticket seller
Enter the name of the airline or agency to view their contact details

Не пам'ятаю продавця

  1. Перевірте довідку про операцію з інтернет-банку або СМС про списання грошей — там є назва продавця, у якого ви бронювали квиток.
  2. Знайдіть контакти продавця і зв'яжіться з ним.
  3. Назвіть ім'я та прізвище, дати поїздки та напрямок.
  4. Продавець знайде вашу бронь і надішле маршрутну квитанцію на вірну пошту.
How to contact the ticket seller
Enter the name of the airline or agency to view their contact details

Якщо вам потрібна наша допомога, напишіть нам, контакти залишили нижче в розділі «Зв'язатися з нами». Опишіть ситуацію в повідомленні, прикріпіть скріншот СМС зі списанням грошей за квиток або довідку про операцію від банку. Ми допоможемо розібратися.

Was our article helpful?
Contact us
Sign in to your profile to contact customer support