Contact us
All articles /

Як виправити помилку в даних під час бронювання

Деякі авіакомпанії допускають до трьох помилок у даних пасажира. Якщо ви помилилися і хочете виправити дані, зв'яжіться з авіакомпанією або продавцем, назву дивіться у вашому квитку.

Часто помилку можна виправити самостійно через кол‑центр або в особистому кабінеті на сайті авіакомпанії. У деяких випадках вас попросять доплатити – вартість залежить від кількості виправлень. Усі умови можна уточнити в оператора кол‑центру або на сайті компанії.

Ви можете змінити дані через продавця квитка – він розповість, скільки це коштує за тарифами авіакомпанії. За виправлення продавець може взяти додаткову комісію.

How to contact the ticket seller
Enter the name of the airline or agency to view their contact details

Якщо вам потрібна допомога, напишіть нам, контакти залишили нижче в розділі «Зв'язатися з нами». Опишіть ситуацію в повідомленні, прикріпіть свій квиток і надішліть запит. Квиток мав прийти на пошту, яку ви вказували під час бронювання, протягом трьох годин після оплати.

Was our article helpful?
Contact us
Sign in to your profile to contact customer support