Можливість повернення або обміну залежить від тарифу та правил авіакомпанії. Іноді можна повернути гроші повністю або обміняти квиток без доплати, іноді потрібно платити комісію агенції за допомогу з поверненням або обміном. Правила деяких тарифів дають змогу оформити повернення або обмін за додаткову плату, інші – не дають змоги взагалі.
Якщо ваш рейс скасували, зв'яжіться з продавцем і дізнайтеся про умови повернення. Вам повернуть гроші або запропонують обміняти квиток: без доплати, якщо купили квиток в авіакомпанії, з вирахуванням сервісного збору – якщо в агенції.
Якщо ви запізнилися на рейс
Якщо ви точно не встигаєте на рейс, зателефонуйте в авіакомпанію якомога швидше і повідомте, що не полетите. Це особливо важливо, якщо в маршруті є пересадки й водночас єдина бронь, коли всі сегменти маршруту в одному квитку. У такому разі, якщо запізнитеся на перший рейс і не попередите перевізника, вам зарахують неявку і скасують весь маршрут.
Якщо ви в аеропорту – підійдіть до співробітників авіакомпанії, повідомте, що запізнилися, і запитайте, що можна зробити у вашому випадку. Деякі перевізники можуть запропонувати полетіти наступним рейсом, якщо там є місця.
Авіакомпанії зазвичай не вважають запізнення на рейс без поважної причини приводом для обміну або повернення, але все залежить від правил конкретного перевізника і тарифу вашого квитка.
Ви захворіли та не можете летіти
Найчастіше хвороба – не підстава для повернення або обміну. Поміняти дати вильоту або зробити повернення можливо, якщо це передбачають правила тарифу. Опис тарифу дивіться в маршрутній квитанції (квитку), для уточнень можна звернутися до продавця.
Якщо вам потрібна наша допомога, напишіть нам, контакти залишили нижче в розділі «Зв'язатися з нами». У повідомленні прикріпіть свій квиток і надішліть запит. Квиток мав прийти на пошту, яку ви вказували під час бронювання, протягом 3 годин після оплати.