Написати нам
Всі статті /

Мені не прийшов квиток

Лист із маршрутною квитанцією (квитком) надсилає продавець протягом трьох годин на пошту, яку ви вказали під час бронювання.

Якщо на пошті листа немає, перевірте папку «Спам» у своїй поштовій скриньці — часто загублені листи опиняються саме там.

У «Спамі» немає

Якщо в «Спамі» пусто і вже минуло три години з моменту купівлі, можливо, в адресу пошти закралася помилка. Щоб отримати квиток, напишіть або зателефонуйте продавцеві, у якого ви його оформляли. Він надішле квиток на вірну пошту.

Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку

Не пам'ятаю продавця

  1. Перевірте довідку про операцію з інтернет-банку або СМС про списання грошей — там є назва продавця, у якого ви бронювали квиток.
  2. Знайдіть контакти продавця і зв'яжіться з ним.
  3. Назвіть ім'я та прізвище, дати поїздки та напрямок.
  4. Продавець знайде вашу бронь і надішле маршрутну квитанцію на вірну пошту.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку

Якщо вам потрібна наша допомога, напишіть нам, контакти залишили нижче в розділі «Зв'язатися з нами». Опишіть ситуацію в повідомленні, прикріпіть скріншот СМС зі списанням грошей за квиток або довідку про операцію від банку. Ми допоможемо розібратися.

Вам допомогла наша стаття?
Зв'язатися з нами
Увійдіть у профіль, щоб написати до підтримки