Лист із маршрутною квитанцією (квитком) надсилає продавець протягом трьох годин на пошту, яку ви вказали під час бронювання.
Якщо на пошті листа немає, перевірте папку «Спам» у своїй поштовій скриньці — часто загублені листи опиняються саме там.
У «Спамі» немає
Якщо в «Спамі» пусто і вже минуло три години з моменту купівлі, можливо, в адресу пошти закралася помилка. Щоб отримати квиток, напишіть або зателефонуйте продавцеві, у якого ви його оформляли. Він надішле квиток на вірну пошту.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку
Не пам'ятаю продавця
- Перевірте довідку про операцію з інтернет-банку або СМС про списання грошей — там є назва продавця, у якого ви бронювали квиток.
- Знайдіть контакти продавця і зв'яжіться з ним.
- Назвіть ім'я та прізвище, дати поїздки та напрямок.
- Продавець знайде вашу бронь і надішле маршрутну квитанцію на вірну пошту.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку
Якщо вам потрібна наша допомога, напишіть нам, контакти залишили нижче в розділі «Зв'язатися з нами». Опишіть ситуацію в повідомленні, прикріпіть скріншот СМС зі списанням грошей за квиток або довідку про операцію від банку. Ми допоможемо розібратися.