Написати нам
Всі статті /

Я хочу повернути/обмiняти квиток. Як мені це зробити?

Можливість повернення або обміну залежить від тарифу та правил авіакомпанії. Іноді можна повернути гроші повністю або обміняти квиток без доплати, іноді потрібно платити комісію агенції за допомогу з поверненням або обміном. Правила деяких тарифів дають змогу оформити повернення або обмін за додаткову плату, інші — не дають змоги взагалі.

Якщо ваш рейс скасували, зв'яжіться з продавцем і дізнайтеся про умови повернення. Вам повернуть гроші або запропонують обміняти квиток: без доплати, якщо купили квиток в авіакомпанії, з вирахуванням сервісного збору — якщо в агенції.

Якщо ви запізнилися на рейс

Якщо ви точно не встигаєте на рейс, зателефонуйте в авіакомпанію якомога швидше і повідомте, що не полетите. Це особливо важливо, якщо в маршруті є пересадки й водночас єдина бронь, коли всі сегменти маршруту в одному квитку. У такому разі, якщо запізнитеся на перший рейс і не попередите перевізника, вам зарахують неявку і скасують весь маршрут.

Якщо ви в аеропорту — підійдіть до співробітників авіакомпанії, повідомте, що запізнилися, і запитайте, що можна зробити у вашому випадку. Деякі перевізники можуть запропонувати полетіти наступним рейсом, якщо там є місця.

Авіакомпанії зазвичай не вважають запізнення на рейс без поважної причини приводом для обміну або повернення, але все залежить від правил конкретного перевізника і тарифу вашого квитка.

Ви захворіли та не можете летіти

Найчастіше хвороба — не підстава для повернення або обміну. Поміняти дати вильоту або зробити повернення можливо, якщо це передбачають правила тарифу. Опис тарифу дивіться в маршрутній квитанції (квитку), для уточнень можна звернутися до продавця.

Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку

Якщо вам потрібна наша допомога, напишіть нам, контакти залишили нижче в розділі «Зв'язатися з нами». У повідомленні прикріпіть свій квиток і надішліть запит. Квиток мав прийти на пошту, яку ви вказували під час бронювання, протягом 3 годин після оплати.

Вам допомогла наша стаття?
Зв'язатися з нами
Увійдіть у профіль, щоб написати до підтримки