Всі статті /

Як зареєструватися на рейс онлайн

Через сайт авіакомпанії або лист від перевізника

Реєстрація зазвичай відкривається за 24 години й закінчується за 40 хвилин до вильоту. Авіакомпанія надсилає лист на вашу пошту з посиланням для реєстрації. Якщо раптом лист не прийшов — просто зайдіть на сайт перевізника, знайдіть там розділ “Онлайн‑реєстрація” і дотримуйтесь підказок.
Під час реєстрації знадобляться такі дані:
  • прізвище та ім'я пасажира;
  • код бронювання (або PNR — шестизначний код) або номер електронного квитка —вони є в маршрутній квитанції, яка прийшла вам на пошту;
  • пошта, яку ви вказали під час купівлі;
  • аеропорт вильоту;
  • іноді — дата і час вильоту, номер рейсу.
Під час реєстрації ви можете вибрати місце, зазвичай ця послуга платна. Якщо ви вирішите не купувати місце, система призначить місце автоматично.

Посадковий талон

Після завершення онлайн‑реєстрації ви отримаєте посадковий талон електронною поштою. Його потрібно пред'явити в аеропорту.
У деяких авіакомпаніях та аеропортах приймають цифрові посадкові талони. Тобто вам не потрібно роздруковувати документ, а достатньо зберегти та показати його на телефоні.
Іноді для посадки потрібен паперовий посадковий талон. Якщо ви летите без багажу, то на стійку реєстрації йти не потрібно. Просто роздрукуйте талон у спеціальному автоматі для самореєстрації — візуально вони нагадують банкомати. Також підійде роздруківка зі звичайного принтера.
Інколи онлайн‑реєстрація економить не тільки ваш час, а й гроші. Деякі авіакомпанії беруть додаткову плату за реєстрацію пасажирів і роздруківку талона на стійці реєстрації. Найчастіше так роблять авіакомпанії‑лоукостери. Тому якщо не хочете переплачувати, перевіряйте правила авіакомпаній перед вильотом.

Коли онлайн‑реєстрація недоступна

Пройти онлайн‑реєстрацію можна не на всі рейси. Не вийде зареєструватися онлайн:
  • під час вильоту з деяких аеропортів;
  • якщо летить дитина вiком 5-12 рокiв у супроводі авіакомпанії;
  • якщо ви летите з твариною.

Чи потрібно друкувати квиток

Якщо коротко, то ні.
Маршрутна квитанція — це електронний квиток, що підтверджує купівлю місця на рейсі, з усіма його подробицями — часом, аеропортом вильоту і прильоту, даними пасажира тощо. Квиток приходить на пошту, яку ви вказали під час бронювання. Зазвичай достатньо 3‑х годин після оплати, щоб продавець надіслав квиток.Показувати маршрутну квитанцію в аеропорту не потрібно. Ваші дані вже є в авіакомпанії, тож для реєстрації на рейс знадобиться тільки паспорт.
Для посадки на рейс потрібен посадковий талон — його можна отримати на стійці реєстрації в аеропорту, в автоматі самореєстрації або під час реєстрації онлайн. У останньому випадку талон прийде на пошту, і його можна буде або зберегти на телефон, або роздрукувати на звичайному принтері.
Деякі авіакомпанії беруть додаткову плату за роздруківку талона на стійці реєстрації. Найчастіше так роблять авіакомпанії‑лоукостери. Тому якщо не хочете переплачувати, перевіряйте правила авіакомпаній перед вильотом.
Приблизно так виглядає маршрутна квитанція (квиток).
Якщо квиток не прийшов на пошту, перевірте папку “Спам” — буває, листи потрапляють туди. Прочитати докладніше можна в цій статті: “Менi не прийшов квиток”.
Вам допомогла наша стаття?