Написати нам
Всі статті /

Я хочу повернути/обмiняти квиток. Як мені це зробити?

Можливість повернення залежить від тарифу та правил авіакомпанії. Деякі тарифи передбачають повернення — можна повернути всю суму, агенції з продажу квитків можуть брати комісію за допомогу в процедурі (якщо квиток куплено не безпосередньо в авіакомпанії). Іноді тариф дозволяє зробити повернення за доплату. Ще одна категорія тарифів — незворотні, гроші за них повернути не вдасться.
Якщо ваш рейс скасовано або затримується на кілька годин, ви можете оформити грошове повернення або отримати ваучер на майбутні перельоти. Щоб дізнатися ваші умови, потрібно звернутися до продавця. Подивіться його назву у квитку.

Якщо ви запізнилися на рейс

Запізнення на рейс з вини пасажира не є підставою для обміну або повернення, проте в деяких випадках авіакомпанії можуть піти пасажирам назустріч. Тому, якщо ви запізнилися, підійдіть до представників авіакомпанії в аеропорту та запитайте, які у вас є варіанти. Опишіть ситуацію та дізнайтеся, чи може авіакомпанія перебронювати квиток на найближчий рейс або дати можливість обрати інший рейс за доплату.
Якщо там вас відправлять до продавця — зв'яжіться з продавцем і дізнайтеся про подальші дії. Назву продавця написано в маршрутній квитанції (квитку), яка приходила вам на пошту після бронювання. Продавець перевірить тариф і підкаже, що можна зробити у вашому випадку. Він може взяти свою комісію за допомогу в оформленні повернення або обміну.

Якщо ви захворіли й хочете змінити дату вильоту

На жаль, хвороба — не завжди підстава для повернення. Повернення грошей можливе, якщо ваш тариф це передбачає. Опис тарифу є у вашій маршрутній квитанції (квитку), а також для уточнень можна звернутися до продавця.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку
Якщо вам потрiбна допомога, опишiть ситуацiю через форму зворотного зв'язку внизу сторінки, додайте квиток та надішліть запит. Квиток мав прийти на пошту, яку ви вказали пiд час бронювання, протягом трьох годин пicля оплати.
Вам допомогла наша стаття?
Зв'язатися з нами
Увійдіть у профіль, щоб написати до підтримки