Написати нам
Всі статті /

Мені не прийшов квиток

Лист із маршрутною квитанцією (квитком) надсилає продавець протягом 3 годин на пошту, яку ви вказали під час бронювання.
Якщо на пошті листа немає, перевірте папку “Спам” у своїй поштовій скриньці — часто втрачені листи опиняються саме там.

У “Спамі” немає

Якщо в “Спамі” порожньо, вже минуло 3 години з моменту купівлі, можливо, в адресу пошти помилка. Щоб отримати квиток, зверніться до того продавця, у якого ви його оформляли. Він надішле квиток на правильну пошту.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку

Не пам'ятаю продавця

  1. Перевірте довідку за операцією з інтернет-банку або СМС ─ там вказана назва компанії, у якої ви бронювали квиток.
  2. Знайдіть її контакти й зв'яжіться.
  3. Назвіть ім'я та прізвище, дати поїздки та напрямок.
  4. Оператор знайде вашу бронь і надішле маршрутну квитанцію на вірну пошту.
У деяких випадках ви можете самостійно дістати квиток. Для цього зайдіть на сайт продавця, увійдіть в особистий кабінет — введіть дані, які вказували під час бронювання, і завантажте маршрутну квитанцію.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку
Якщо вам потрiбна допомога, опишiть ситуацiю через форму зворотного зв'язку внизу сторінки, додайте квиток та надішліть запит. Квиток мав прийти на пошту, яку ви вказали пiд час бронювання, протягом трьох годин пicля оплати.
Вам допомогла наша стаття?
Зв'язатися з нами
Увійдіть у профіль, щоб написати до підтримки