Написати нам
Всі статті /

Як виправити помилку в даних під час бронювання

Деякі авіакомпанії допускають до трьох помилок у прізвищі, імені або по‑батькові. Якщо ви помилилися і хочете виправити дані, зв'яжіться з авіакомпанією або продавцем, їхні назви є у вашому квитку.
Часто помилку можна виправити за телефоном кол‑центру або в особистому кабінеті на сайті авіакомпанії. Зазвичай це безкоштовно, але не завжди. Усі умови можна уточнити в оператора кол‑центру або прямо на сайті компанії.
Також ви можете змінити дані через продавця квитка. Він розповість, скільки коштують виправлення за тарифами авіакомпанії, і, можливо, візьме додаткову комісію зі свого боку.
Як зв'язатися з продавцем квитка
Введіть назву авіакомпанії або агенції, щоб побачити контакти для зв'язку
Якщо вам потрiбна допомога, опишiть ситуацiю через форму зворотного зв'язку внизу сторінки, додайте квиток та надiшлiть запит. Квиток мав прийти на пошту, яку ви вказали пiд час бронювання, протягом трьох годин пicля оплати.
Вам допомогла наша стаття?
Зв'язатися з нами
Увійдіть у профіль, щоб написати до підтримки